Donnerstag, 25. Juli 2013

CZYTELNIK...











12 Kommentare:

  1. Ania z Siedliska25. Juli 2013 um 15:15

    Czy on czyta po niemiecku ????
    Alegrio, serdeczne zyczenia imieninowe ! Duzo zdrowia i zawsze dobrego humoru, nawet z rana :-).
    Imieninowe buziaki i usciski !

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Tja... Tym razem czyta po polsku, to biografia Heleny Rubinstein (a prezent od Vi). On juz przeczytal, teraz ja jestem w trakcie :-))).
      Serdecznie Cie Aniu pozdrawiam!

      Löschen
  2. Bardzo mądrego masz kotka. Może też opowiada o czym przeczytał? To jakiś zaczarowany osobnik, a przy tym śliczny. W komentarzu wyżej przeczytałam, że obchodziłaś imieniny. Dołączamy nasze serdeczne życzenia dla Ciebie. Bądź szczęśliwa Alegrio.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Grubeusz to kochany kot i kazdego dnia cieszymy sie, ze go mamy.
      Serdecznie dziekuje i pozdrawiam Cie!

      Löschen
  3. Przecież to dziś Twoje święto, dopiero zobaczyłam na wyświetlaczu. Całuski serdeczne przekazujemy.

    AntwortenLöschen
  4. Serdeczne buziaki dla Ciebie z okazji Imienin i przyjazne podrapanie za uszkiem dla uroczego czytelnika :-))

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dziekuje bardzo, milo mi przyjmowac serdeczne sygnaly z tej okazji, tutaj sie imienin nie swietuje a zatem liczba osob z zyczeniami nie jest zbyt duza.
      Serdecznie pozdrawiam, rowniez w imieniu Grubeusza.

      Löschen
  5. Dużo radości i wszystkiego dobrego a w imieninowy wieczór gromkie toasty i wiwaty. Pozdrawiam

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Serdecznie dziekuje, ale cichutko bylo...
      Serdecznie Cie pozdrawiam!

      Löschen
  6. Imieninowe uściski!!! A dla Grubusia to bez okazji!!! :-)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dziekujemy pieknie, ja imienionowo a Grubus bez okazji :-)))

      Löschen