Mittwoch, 6. November 2013

BARWNA JESIEN...










11 Kommentare:

  1. Jesień ma swój urok o czym świadczą liczne posty chętnie pojechalabym z Tobą rowerem pozdrawiam

    AntwortenLöschen
  2. U mnie ostatnio mniej barwna, nie taka piękna jak na Twoim zdjęciu.
    Pozdrawiam serdecznie.

    AntwortenLöschen
  3. To wygląda na zachętę do jesiennej wyprawy przed siebie... :-)

    AntwortenLöschen
  4. U mnie też jest szaro. Liście z drzew już dawno opadły.
    Spotyka się pojedyncze.
    Pozdrawiam:)

    AntwortenLöschen
  5. DZISIAJ MAMY CUDOWNY DZIEŃ POZDRAWIAM

    AntwortenLöschen
  6. Och, jakie piękne... Uwielbiam jesień, a w Polsce w tym roku była dziwna, nie taka jak trzeba. ;)

    Nie wiem, który z tych obrazów - poniżej czy powyżej - jest piękniejszy. :)

    Mówię o nich obrazy, nie zdjęcia - bo zdjęciem jest również każde zdjęcie zrobione komórką, pfe! ;) ;) A to są obrazy... I chyba są trochę przetworzone przez Ciebie?

    Dzięki Ci Tajgo za przypomnienie cudownej, kolorowej jesieni, kiedy za oknem już goło i szaro... :)

    AntwortenLöschen
  7. Witaj Słonko. Jesień nadal króluje na świecie. Chcę Ci zaproponować obejrzenie Twojej pupilki na moim blogu. Moc serdeczności zostawiam i całusek od tej z fotografii i filmu.

    AntwortenLöschen
  8. Ja nie zaglądam często do blogów, a ostatnio trochę chorowałam, przed tym Święta i trochę czasu minęło, ale widzę, że Ciebie nie ma dużo, dużo dłużej...

    Mam nadzieję, że to tylko brak czasu, albo na przykład zapomniane hasło do Google ;)

    AntwortenLöschen
  9. Zdjęcie niczym obraz z wytrawnej palety Mistrza.
    Piękne !!!
    pozdrawiam

    AntwortenLöschen