Freitag, 6. Juni 2014

ZIELONE SWIATKI...

 
 
 
 
 
 

 
 
 
Udanego wypoczynku!!!!!!!



11 Kommentare:

  1. Takie zieloności to raj dla ślimaków!!! :-) *

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Wierze i chetnie bym zabierala mojego Slimaka w takie klimaty....

      Löschen
  2. Ślicznie...soczyście zielono i puszyście...

    A Ciebie czemu tak rzadko tutaj widać? :) W tym roku tylko dwa zdjęcia? Pod poprzednim deklarujesz powrót, mam nadzieję, że dotrzymasz słowa! :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Jakos tak wychodzi :-( i chociaz mam czesto chec poprawy to i tak nie chce byc lepiej, dlatego tym razem zadnych obietnic...
      Serdecznie Cie pozdrawiam!!!!!!!!!!

      Löschen
  3. Congratulation! This is art! A picture and a poem! Beautiful!
    All the best to you
    Elisabeth

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Hallo Tante Mali, es freut mich sehr, dass Du einen Weg zu meinem Blog gefunden hast...
      Liebe Grüße!!!!!!!!!

      Löschen
  4. Przepiękne!

    Pozdrawiam ciepło
    Agnieszka

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ciesze sie, ze zajrzalas do mnie.... Dziekuje!!!!
      Serdecznie Cie pozdrawiam!!!!!!!!!

      Löschen
  5. Oj Tajgo,

    znowu Cię nie ma długo... Mam nadzieję, że wszystko w porządku u Ciebie.

    Pozdrowienia :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Przykro mi, ze znowu zawiodlam, ale mam za soba dwa wyjazdy.
      Czy znasz mojego drugiego bloga?!
      Serdecznie Cie pozdrawiam!!!!!!!!

      Löschen