Freitag, 25. Juli 2014

UDANEGO WEEKENDU!!!










7 Kommentare:

  1. Piękna kompozycja!
    Radości Moja! Tobie też udanego! A nade wszystko... spokojnego!!! *

    AntwortenLöschen
  2. O, jak słonecznie, jak radośnie, jak ciepło.. :)
    Przepięknie!!!

    U mnie w Warszawie zdecydowanie zbyt ciepło - rolety opuszczone, wiatrak chodzi, a ja i tak zdycham.
    Prognoza zagrożeń pogodowych IMiGW na dziś dla Mazowsza: Upał, 2 stopień zagrożenia. :(

    Rozregulowali ludzie klimat, ostrzeżenia "klubu rzymskiego" na nic się nie zdały, ludzkość zawsze na ślepo działa, niestety.

    Tobie życzę lepszej pogody i udanej niedzieli :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. U mnie od wczoraj pada deszcz przy czym wczoraj lalo jak z cebra... Mam nadzieje, ze ludzie sie kiedys opamietaja, oby tylko nie bylo za pozno....
      Serdecznie Cie pozdrawiam!

      Löschen
  3. Wprawdzie już po weekendzie ale dzięki :) U nas było bardzo gorąco, duszno i bez deszczu niestety.
    Pozdrawiam serdecznie, miłego tygodnia.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. U mnie na razie przyjemnna temperatura, daleka od wszelkich upalow.
      Dziekuje za zyczenia, nowy weekend przed nami :-)
      Serdecznie Cie pozdrawiam!

      Löschen
  4. Ciekawa jestem, jaka teraz u Ciebie pogoda. ;)

    Wczoraj w Warszawie była przerwa od upałów, 22 stopnie, wietrzyłam mieszkanie cały dzień - nie sługo starczyło, znowu w mieszkaniu 25,5 stopnia znowu, a na zewnątrz było 35 w cieniu, teraz słońce ze wszystkich stron, więc już nie wiadomo.

    Klimat zrobił się wręcz okrutny, przynajmniej dla mnie - szarooka, ciemna blondynka jest przystosowana do chłodnego klimatu. ;)

    AntwortenLöschen