Montag, 4. August 2014

NA DO WIDZENIA...






... pojawie sie tu po 22 sierpnia!!!






17 Kommentare:

  1. Już tęsknię!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    AntwortenLöschen
  2. Jeśli myślisz, że się paroma kwiatkami wykręcisz, to jesteś w błędzie!!! Czekam na hipopotamy!!! I inne robale też! No!!! Na razie cierpliwie czekam..., bo nie mam wyjścia...

    AntwortenLöschen
  3. Dzisiejsze literki mają kształt dwudniowej tęsknoty...

    AntwortenLöschen
  4. Jak dobrze, że zostawiłaś, coś czym się można zachwycać bez granic...

    AntwortenLöschen
  5. Jak tak dalej pójdzie (a przecież pójdzie) to polubię różowy kolor :-)

    AntwortenLöschen
  6. Jeszcze tyle dni, że nie wiem ile... :-(

    AntwortenLöschen
  7. Bez Ciebie nawet kwiaty słabiej pachną...

    AntwortenLöschen
  8. Jeszcze długich dziesięć dni bez Ciebie!

    AntwortenLöschen
  9. Chłodnej się zrobiło, to i kwiaty nieźle się trzymają... :-)

    AntwortenLöschen
  10. Już bliżej niż dalej... Można odliczać... 6...

    AntwortenLöschen
  11. Przydałby się jednak świeży bukiecik... :-)

    AntwortenLöschen
  12. Antworten
    1. Violinku, nikt i nigdy mnie nie rozpuszczal komentarzowo tak jak Ty!!!!!!!! Dziekuje za Twoje serce, za Twoje cierpliwe czekanie i za to, ze JESTES!!!!!

      Löschen
    2. Bo moja tęsknota była tak wielka jak radość, że się wyrwiesz, że odpoczniesz, że spełnisz marzenia i że tym wszystkim się potem podzielisz TU i TAM.
      TAM już poczytałam i czekam na jeszcze!
      TU pooglądałam, uśmiechnęłam się do ciepełka i też czekam... :-)

      Löschen
  13. Kompozycja przepiękna! Różowo-szara... a jednak kolorowa i wesoła. Piękna. :)

    No dobrze, ale dziś jest ostatni dzień sierpnia, a Ty gdzie?? ;) ;)

    Jak się udał wyjazd?

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. No tak... Znowu troche sie przeciagnelo.... Ale jestem, jestem... O wyjezdzie wiecej bedzie w drugim blogu!
      Serdecznie Cie pozdrawiam!!!!!

      Löschen