Montag, 15. September 2014

A MNIE JEST SZKODA LATA...












8 Kommentare:

  1. Mnie też. Ale pocieszam się, że jesień też jest piękna.
    Pozdrawiam serdecznie.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Jesien potrafi byc niewatpliwie piekna, ale ja jestem z frakcji wiosennej :-)
      Serdecznie Cie pozdrawiam i dziekuje za wizyte.

      Löschen
  2. Zawsze myślałam, że to tylko różowe okulary są w stanie rozweselić świat. A tu parasol też potrafi!!! ;-)
    Cudnie złapane!

    AntwortenLöschen
  3. Piękne zdjęcie. Mnie też żal, zwłaszcza przy dzisiejszej pogodzie. Jest paskudnie.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dzisiaj byl akurat prawie letni dzien, bylo cudnie... Mam nadzieje, ze jesien bedzie nas troche rozpieszczac....
      Serdecznie Cie pozdrawiam!

      Löschen
  4. Chyba nie żal mi lata. Było słoneczne i piękne, ale ciepła za dużo nie lubię i już zaczynało męczyć. Na szczęście dziś u nas pada i moje samopoczucie uległo poprawie. Przygotowałam się na jesienne i zimowe dni, zaplanowałam trochę pracy pisemnej i już. Całuski do nas najserdeczniejsze.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. To lato bylo dziwne... Moj wyjazd byl letni kalendarzowo, ale tam byla jeszcze zima a wiec prawdziwego lata troche mi ucieklo...
      Miejmy nadzieje, ze jesien bedzie piekna i powstanie duzo barwnych zdjec.
      Calusy i usciski!

      Löschen