Montag, 8. Juni 2015

WIOSNA W JAPONSKIM OGRODZIE...










6 Kommentare:

  1. Wszystkie obejrzałam ,każde zdjęcie jak obraz ,z nastrojem ,z nostalgią ,romantyczne...Piękne i unikatowe bo najjedyńsze na świecie.Lubię takie zmiękczenie ,odrealnienie. Poetyckie :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ciesze sie, ze akurat Ty, osoba znajaca sie na robieniu zdjec, chwalisz moje prace. Dla mnie to wielka frajda pobawic sie photoshopem, "normalne" zdjecia robia wszyscy i duzo z tych wszystkich ma nie tylko porzadny sprzet, ale tez techniczna wiedze w glowie.... Z tymi konkurowac nie moge wiec siedze sobie i dlubie moje "obrazki", ktore sie podobaja, albo nie, ale to juz kwestia spojrzenia na temat.
      Tak czy inaczej dziekuje za cieple slowo. Buziak!

      Löschen
  2. Podoba mi się ten kontrast.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Widzialam w swoim zyciu pare japonskich ogrodow i kazdy zachwycal mnie na swoj sposob. Ten maly wycinek to faktycznie duzy Kontrast, ale sam ogrod jest dla mnie niezwykle harmonijny i wywolujacy niezwykly spokoj....

      Löschen
  3. Lubię czerwone mostki w japońskich ogrodach, chyba w każdym można je znaleźć :) Piękny kadr.
    Pozdrawiam serdecznie.

    AntwortenLöschen
  4. Dziekuje serdecznie :-), ja kocham orientalne ogrody od zawsze, przy czym japonskie szczegolnie mi sie podobaja.
    Pozdrawiam Cie rowniez!

    AntwortenLöschen