Samstag, 25. Juli 2015

LATO...











8 Kommentare:

  1. Delikatniejsze, takie jakie lubię.

    AntwortenLöschen
  2. Piękna jeżówka i wszędobylski trzmiel. Kilka dni temu przekonałam się, że to niewinne stworzonko potrafi użądlić. Niespodzianka dość przykra, bo dotychczas mniemałam błędnie, że to zwierzę jest byczkiem Fernando wśród pobratymców.

    AntwortenLöschen
  3. Wspaniała kartka :)
    I ja w tym roku takiego lata z jeżówką doświadczam.
    Uściski ślę

    AntwortenLöschen
  4. Lato minęło, a o tym przypominają tylko Twoje delikatne kwiatki na przepięknej kartce. Trochę szarzyzny wkradło się do codzienności i przeszkadza w dobrym samopoczuciu. Mam nadzieję, że u Ciebie wiosenno-letnie samopoczucie i towarzyszący Ci każdego dnia uśmiech. trochę mi brakuje serii Twoich fotografii, które kiedyś pasjami lubiliśmy. Serdeczności od nas i naszej dziesięciolatki.

    AntwortenLöschen
  5. Kochana, jak dobrze popatrzeć na Twoją kompozycję - delikatną, piękną, z nutką melancholii...

    Długo nie zaglądałam znowu - mama chora, ja w stresie i fizycznie też marnie przez to. Pogoda u nas pod "zdechłym psem" jak się kiedyś mówiło.
    Mam nadzieję, że u Ciebie lepiej pod każdym względem. :) :)

    AntwortenLöschen
  6. No i gdzie się podziewasz moja imienniczko....

    AntwortenLöschen