Samstag, 3. November 2012

NADESZLY ZMIANY...



Dzisiaj mam dla Was wiadomosc...
Postanowilam rozdzielic zdjecia od moich przemyslen dnia codziennego, stad tez pomysl zalozenia nowego bloga. Mialam nadzieje, ze skorzystam z nowych onetowskich propozycji, ale u mnie nie bardzo to wszystko chcialo byc sprawne, dlatego prezentuje Wam tutaj moje nowe dziecie... To informacja tylko dla tych, ktorzy od czasu do czasu beda chcieli sie dzielic ze mna codziennoscia.

Czarodziejski Ogrod bedzie w dalszych ciagu tym miejscem, gdzie zamieszczac bede zdjecia, mam nadzieje, ze bedziecie tutaj zagladac, bo coz jest warte zdjecie, ktore nie ma odbiorcy?!



 



10 Kommentare:

  1. Też mam kilka blogów,
    ale czy przez to jest lepiej, nie wiem...

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ja chcialam rozdzielic zdjecia i codziennosc, moze sie uda, jak nie to zawsze bede mogla powiedziec, ze mialam dobre checi :-)

      Löschen
  2. Alegro, ja mam dwa blogi.
    Do założenia Szkiełkiem, okiem i sercem zmusiły mnie kłopoty na W.P.
    Serdecznie pozdrawiam

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. No trudno, widac nie wszedzie mozna blogowac, ja jeszcze probowalam odgrzac swoje miejsce w onecie, ale nie udaje mi sie. Onet mnie nie lubi :-), tym sposobem ten drugi blog rowniez tutaj.
      Serdecznie Cie pozdrawiam!

      Löschen
  3. Zamieszczaj zdjęcia, zamieszczaj, z przyjemnością je oglądam. Czas pokaże, czy uda Ci się dwa blogi prowadzić, powodzenia. I trzymaj się mocno.
    Pozdrawiam serdecznie.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ciesze sie, ze moje zdjecia sprawiaja Ci przyjemnosc! Nie wiem, czy uda mi sie faktycznie dwutorowo blogowac, ale musze sprobowac!
      Serdecznie Cie pozdrawiam!

      Löschen
  4. Będziemy, będziemy... Nie tylko zaglądać, ale i się zachwycać!!! :-)

    AntwortenLöschen
  5. Jasne, ze będę zagladac. twoje zdjęcia sa piekne !
    Ania z Siedliska

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dziekuje serdecznie i pozdrawiam Cie zlotolistopadowo :-)

      Löschen