Sonntag, 20. Oktober 2013

JESIEN W MIESCIE...










21 Kommentare:

  1. W takim ubranku Widoku z Okna to jeszcze nie widziałam!!! Przepiękny! I co tam jesień... Też urocza!!!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Proponowalam, zebys zobaczyla na zywo, ale nie wyszlo....
      Mnie sie i w tej szacie podoba, chyba lubie to miasto :-)

      Löschen
  2. piekna kolorowa jesien, w kolorowym miescie :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. O tak, to urocze, stare miasto... Pozdrawiam Cie serdecznie!

      Löschen
  3. Gdy świeci słońce jesień wszędzie jest piękna :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Pieknie jest dopoki slonce oswietla te czerwienie i zlocistosci, pozniej jest juz tylko smutno...

      Löschen
  4. Kolejny dowód na to, że jesień jednak jest piękna. :)
    Czy możesz zaspokoić moją ciekawość? Co to za budynek, ten najbardziej z prawej strony, wielki, szarawy, spiczasty, z dużą ilością okienek? Nie mogę odgadnąć co to może być. :)
    Serdeczności :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Sprawdze dokladnie i odpowiem dopiero wtedy.
      Czas wybrac sie do miasta :-)
      Serdecznie Cie pozdrawiam!!!

      Löschen
  5. MAMY PIĘKNĄ ZŁOTĄ JESIEŃ piękne zdjecie pozdrawiam

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Rozyczko, to niestety koncowki tej pieknej jesieni.... U mnie sie robi coraz bardziej szaro :-(
      Serdecznie Cie pozdrawiam!

      Löschen
  6. Podobny widok mam z okna mojego domu na park z kolorowymi drzewami. Już powolutku liście opadają , wkrótce drzewa i ziemia pokryje się białym puchem. I tak mija rok za rokiem, a my wciąż młodzi i piękni. Pozdrawiam najserdeczniej.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Jak bedzie juz bialo to znowu bedzie pieknie, ale pewnie musimy sie jeszcze przemeczyc przez paskudna szara koncowke jesieni...
      Serdecznie Cie Lotus pozdrawiam!

      Löschen
  7. Antworten
    1. Te bajke mam z mojego okna :-)
      Serdecznie Cie pozdrawiam!

      Löschen
  8. Bajeczna jesień w bajecznym miasteczku :-). Uściski !

    AntwortenLöschen
  9. Piękne :) Ściskam mocno.
    Mileda

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ciesze sie i dziekuje! Serdecznie Cie pozdrawiam!!!!

      Löschen
  10. Super wygląda :) szkoda, że pomału już wszystko takie szare się zrobi

    AntwortenLöschen
  11. Tak, to prawda... Jeszcze jest pare zlotych lisci, ale to juz koncowka...
    Serdecznie Cie pozdrawiam!

    AntwortenLöschen
  12. Takich widoków Ci zazdroszczę.Bajkowo !.
    pozdrawiam
    Robert

    AntwortenLöschen