Mittwoch, 16. Oktober 2013

ROZMARZENIE...











8 Kommentare:

  1. Pięknie by to wyglądało na ścianie. :) Serdeczności :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dziekuje, bardzo mi milo, ze tak odbierasz to zdjecie!
      Serdecznie Cie pozdrawiam!

      Löschen
  2. I pomyśleć, że jeszcze niedawno takie miałam na rabacie ...
    Muszę chyba pogmerać w słowniku synonimów, bo brakuje mi epitetów.
    Wspaniały kadr :)
    Dobranoc

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ja widzialam wczoraj prawie identyczne w przydomowym ogrodku :-)
      Ciesze sie, ze Ci sie moje zdjecie spodobalo,
      serdecznie Cie Jolando pozdrawiam!

      Löschen
  3. Jak się cieszę, że zaachowałaś trochę lata na te gorsze dni!!! Jakoś dzięki temu przeżyjemy!!! :-) *

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Napisze jak wyzej - jeszcze wczoraj widzialam prawie identyczne w ogrodku. Czyli troche jesieni tez moze tez zachwycic!

      Löschen
  4. Można się rozmażyć milej niedzieli pozdrawiam

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dziekuje za wizyte, bylam krotko w Twoim blogu, na pewno tam jeszcze zajrze!
      Serdecznie Cie pozdrawiam!

      Löschen