Sonntag, 15. März 2015

LILIOWE MARZENIA...










6 Kommentare:

  1. Uśmiech sam się pcha na twarz! ;-)
    I niech wiosna będzie rzeczywista!

    AntwortenLöschen
  2. Antworten
    1. Dziekuje za pozdrowienia i posylam wiosenne usmiechy!

      Löschen
  3. Droga moja imienniczko,
    nie zaglądałam tu dawno, bo mama od listopada chorowała a nasza "podstawowa opieka zdrowotna" nie sprawdzała się zupełnie przy tym, więc nie miałam głowy do zajęć towarzyskich. ;)
    Widzę że i Ty tutaj dawno nie zamieściłaś nowego obrazu....

    To liliowe marzenie jest cudowne... jak już pisałam wcześniej, Twoje dzieła to coraz mniej zdjęcia a coraz więcej obrazy. I czekam na więcej. :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Mam nadzieje, ze Mama juz zdrowa a Ty cieszysz sie wiosna...
      Dziekuje za mile slowa i serdecznie pozdrawiam!

      Löschen