Sonntag, 24. Mai 2015

PO PROSTU MAJ...

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

7 Kommentare:

  1. Niech maj z wiosną przysiądą na tych pięknych ławeczkach i zostaną na dłużej!!!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Mysle, ze to zyczenie sie nie spelni, ale cieszmy sie kazdym wiosennym dniem!

      Löschen
  2. Oooo.. ja chcę przysiąść na tych ławeczkach!! :D No dobrze, maj z Wiosną też mogą. ;)

    Czyżbym Cię "wywołała"? Czy to zbieg okoliczności? ;)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Pewnie mnie wywolalas, bo poczulam spontaniczna chec zamieszczenia nowego zdjecia.
      Dlugo tu mnie nie bylo, ale u mnie zawsze i wszystko falami.... Albo przyplyw albo odplyw...
      Serdecznie Cie pozdrawiam!

      Löschen
    2. Kiedyś byłam całkiem pewna, że mam niewielkie zdolności telepatyczne. ;) Robiłyśmy z koleżanką eksperymenty na sprawdzenie. ;)
      Może mi coś z tego zostało.... ;)

      Löschen
  3. Przepiękne zdjęcie :) Musze pokazać mężowi- może mi taką ławeczkę zrobi? jakieś brzeszczoty do piły znalazłam w altanie ;) a jak nie to jestem w stanie pojechać tu i kupić wszystko co potrzeba. Chce taką ławeczkę pod drzewem :)

    AntwortenLöschen
  4. O wróciłaś :) Maj nieco mnie rozczarował, był za mało ciepły i słoneczny.
    Pozdrawiam serdecznie.

    AntwortenLöschen