Mittwoch, 15. August 2012

JA TUTAJ TYLKO NA CHWILE...





Lato zbliza sie powolutku i po cichutku do swojego konca… Jestem zdania, ze trzeba sie cieszyc tym wszystkim, co jeszcze pieknie zielone, co jeszcze kwitnie i czaruje kolorami….

Ja sama jestem w tej chwili w przerwie pomiedzy dwoma wyjazdami.
Wczoraj wrocilam z kilkudniowego pobytu w Alzacji a jutro jade do Polski.

Moja mama jest w zlej formie i jade, aby spedzic z nia kilka chwil.
Trudny to dla mnie wyjazd, bo jak juz powiedzialam kiedys – nie moge sie pogodzic z przemijaniem w odniesieniu do ludzi.
Jade na kilka dni i mam nadzieje, ze jeszcze uda nam sie spedzic troche czasu na rozmowach zanim zrobi sie za pozno.

Wracam w przyszlym tygodniu i wtedy zaprezentuje Wam zalegle zdjecia.
Dzisiaj troche kwiecia, dalie to kwiaty charakterystyczne dla tego okresu…
A zatem do zobaczenia!




































































18 Kommentare:

  1. Dalie są piękne, muszę nasadzić ich trochę u siebie...

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Na pewno wzbogaca Twoj ogrod w kolorach i ksztaltach...

      Löschen
  2. Uwielbiam dalie, ich różnorodność w kolorze i kwieciu :) szkoda tylko, że prawie wcale nie pachną :( pozdrawiam cieplutko :):):)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Gdyby dalie pieknie pachnialy to byloby to chyba juz niesprawiedliwe w odniesieniu do innych roslin o skromniejszym wygladzie. To tak samo jakby paw mial miec piekny glos...
      Pozdrawiam Cie serdecznie!

      Löschen
  3. Bardzo mi przykro, że jedziesz w tę stronę ze strwożonym sercem, mam jednak nadzieję, że tak źle nie będzie, że Twoja obecność, miłość i troska doda Mamie sił, a na pewno sprawi Jej wiele radości...
    Tak jak nam te dalie, które zostawiłaś. Są niezwykłe...

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. O tym wjezdzie wiesz juz wszystko. A dalie? Efektowne strojnisie, ktore ciesza oczy...

      Löschen
  4. Przytulam Cię bardzo mocno.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dziekuje serdecznie Zosiu, pozdrawiam Cie pieknie!

      Löschen
  5. Piękne kwiaty, piękne kolory, lubię podziwiać takie widoki. Pozdrawiam

    AntwortenLöschen
  6. Alegrio...niech Anioły mają Twoją mamę w opiece i kiedy nadejdzie jej poraniech ją pięknie przeprowadzą po niebiańskim moście... nie da rady inaczej....najważniejsze , aby być w miłości z bliskimi ...tak nam ptrudno zrozumieć i pogodzic się z tym, że życie ma swój kres tu, a poczatek tam...ściskam , tulę , pozdrawiam

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dziekuje Kurko za te slowa... Pogodzic sie raczej nie mozna, ale trzeba i tak przyjac do wiadomosci. Mysle o Tobie cieplo, trzymaj sie dzielnie.
      Sciskam mocno i serdecznie Cie pozdrawiam!

      Löschen
  7. Kwiaty przepiękne, wróżą jesień. Niech dobre anioły roztaczają nad wami opiekę. Mam nadzieję, że przeżyjecie trudne życiowe momenty, każdy je ma , bo życie nie jest łaskawe. Życzę dużo łask bożych i serdecznie przytulam.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dziekuje Lotusiu, to madre slowa. A laska Panska jest w takiej sytuacji szczegolnie potrzebna...Przechodzenie na drugi brzeg nie powinno byc az tak bolesne...
      Serdecznie Cie pozdrawiam!

      Löschen
  8. Ania z Siedliska25. August 2012 um 16:30

    Prawie tak piękne jak moje :-))))) ! Te białe jak gwiazdy sa nieprawdopodobne ! Juz wiem, ze na zapoluje ! Buziaki Alegrio i mam nadzieje, ze spedzisz z Mama miłe chwile.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Wierze,ze znajdziesz jeszcze duzo daliowych pieknotek, tyle ich przeciez jest!
      Serdecznie Cie Aniu pozdrawiam!

      Löschen
    2. Jakie piekne!! Nigdy nie widzialam tylu odmmian i kolorow.

      Löschen
    3. To sa dalie z wystawy na Wyspie Mainau; istotnie sa piekne!

      Löschen