Samstag, 25. August 2012

WRÓCIŁAM...




Jestem... Wrocilam... Ta podroz przyniosla z soba tyle roznych momentow!!!
Moja mama wkroczyla juz na Most Lagodnosci i Zapomienia...
Wiele rzeczy przestalo ja zajmowac.
 Rozpatrujac rozne sprawy jej dotyczace moge smialo powiedziec jedno: tak niewiele trzeba by bylo, aby bylo dobrze... 
Niestety, nie jest tak jak byc powinno, ale nie mnie sadzic ludzi i zachowania. 
W koncu kazdy musi zyc ze swoim wlasnym sumieniem...
A ja sama pewnie niedlugo znowu tam pojade, chociaz to dla mnie nie jest latwe; nigdy nie pogodze sie z tym, ze odchodzimy z tego swiata tacy bezradni...


Oprocz czasu spedzanego z mama byly tez spotkania, ktore ucieszyly moje serce... Jak to milo widziec w oczach radosc na swoj widok i to po dlugim okresie niewidzenia!


Lato nam powolutku ucieka i dlatego ciesze sie wszystkim, co jeszcze zielone i pelne urody.
Zanim wszystko zacznie sie zlocic, radujmy oczy zielenia we wszystkich niuansach, ona jeszcze jest tak bardzo obecna... Zielen koi moja dusze i dlatego lubie na dobranoc pomyslec o ogrodach i parkach pelnych cudnych roslin i wspanialych drzew. 
Swiat potrafi byc piekny, mimo wszystko...








12 Kommentare:

  1. Piękne zdjęcie, taki cudownie zielone :-)
    Niestety nie mamy wpływu na czas,
    na to co dzieje się z ludźmi ...

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. I to jest wlasnie ta bezradnosc, ktora mnie paralizuje...
      Ciesze sie, ze podoba Ci sie moje zdjecie!

      Löschen
  2. Zielony niesie nadzieję...
    Nawet jeśli podświadomie... *

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Zielen jest tez przemijajaca, dlatego trzeba sie nia cieszyc, dopoki jest.
      Z ludzmi jest tak samo...

      Löschen
  3. Piękne określenie ...Most Łagodności i Zapomnienia ...Jednak są dobre strony ,nie każdemu znana łagodność,gdy nie ma czasu na pożegnania...Jestem myślami

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dzieki Itako... Ty masz te przezycia za soba. A ja ciagle zaskoczona tym, ze los tak a nie inaczej sie uklada. Calusy i serdecznosci!

      Löschen
  4. Nawet w takich trudnych dla Ciebie chwilach,potrafisz Nas obdarowac tak pieknym zdjeciem.Dziekuje.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Bez wzgeldu na to, co nas boli - przyroda potrafi zawsze sprawic oczom radosc...

      Löschen
  5. Jestem z Tobą myślami i sercem.

    AntwortenLöschen
  6. Ania z Siedliska31. August 2012 um 07:52

    Może to jest jakaś łaska, ten Most Łagodności i Zapomnienia ? Koło się zamyka, znów się jest nieświadomym jak noworodek, nie trzeba się bać ? Buziaki, Alegrio !

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Z zycia czlowieka tyle czasu odpada na bezradnosc dziecinstwa, czy musi byc jeszcze ten stan r9owniez na jego koniec? Serdecznosci posylam!

      Löschen