Samstag, 8. September 2012

Z BALKONU WIDZIANE...















 





12 Kommentare:

  1. Alegrio, masz cudowny widok ze swoich okien.
    Fantastyczny krajobraz na oazę zieleni.
    Pomysłowy balon.
    Jak zdążyłam zauważyć, Niemcy uwielbiają podróże balonem. Często niebo roi się o nich.
    Życzę miłej niedzieli.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. O tak... Balony w powietrzu to nie jest zaden rzadki widok, ale takiego jak ten jeszcze do tej pory nie widzialam :-)))
      Serdecznie Cie pozdrawiam!

      Löschen
  2. Ale fantastyczny balon :)
    Ciekawy masz widok, dużo zielonego i ładne domki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Zamieszcze jeszcze zdjecie z mojego balkonu, moim zdaniem jest bardzo ladny.
      Serdecznie Cie pozdrawiam!

      Löschen
  3. Antworten
    1. Nie... To niskie 2 pietro, ale za to dom stoi na wzgorzu :-)))

      Löschen
  4. No nie!!! :-) Cudny!!! Od razu naszły mnie wspomnienia!!! :-))) *

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Mowilam Ci, ze balony mozna co jakis czas zobaczyc, niekoniecznie taki jak ten, ale widac i w balonowej branzy sa niespodzianki :-)))

      Löschen
  5. Zachwycił mnie rysunek na balonie. Ktoś miał świetny humor. Mam zrobione zdjecia z mojego okna. Kiedyś zamieszczę. Kiedyś, przy dobrej widoczności, zobaczyłam wiatraki w odległości 35km. Mam nawet filmik jak się kręcą. Mam zdjęcie samolotu w zbliżeniu, a gołym okiem go nie widziałam. Mam też prom płynący do Szwecji. Ładny masz widok z okna. Pozdrawiam serdecznie.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. To prawda, czasami dopiero na ekranie komputera widac dokladnie to, co sie zlapalo w kadr.
      Moj widok z okna jest istotnie ladny, ale jeszcze go niedlugo w calosci zamieszcze.
      Serdecznie Cie pozdrawiam!

      Löschen
  6. Twoj widok z balkonu zachwycajacy! Zauwazylam te male okienka na dachach.Mieszkajac na takim poddaszu to dopiero ma sie widoki.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Moj widok z balkonu wkrotce pokaze... Jest naprawde ladny, tutaj jest tylko wycinek.
      Serdecznie Cie pozdrawiam!

      Löschen