Dienstag, 9. Oktober 2012

BAWARSKIE MIGAWKI... (1)




Pobyt w Bawarii obfitowal w rozne atrakcje.
Prezentuje ponizej przelom Dunaju pomiedzy Kelheim a Weltenburgen, ktory dane mi bylo ogladac w czasie rejsu statkiem. Nie bralam nigdy udzialu w splywie Dunajcem, ale mysle, ze jest to jeszcze bardziej fascynujace zjawisko.

Po opuszczeniu statku mozna zwiedzic cudny barokowy kosciol (niestety moje zdjecia nie nadaja sie do publikacji) oraz zakupic wyroby z miejscowego klasztornego browaru, ktory istnieje od 1050 roku. Do dnia dzisiejszego browar jest w rekach zakonnic.

Pogoda byla niespecjalna, ale ta wycieczka przyniosla duzo wrazen!



































12 Kommentare:

  1. Piękne zdjęcia i piękne okolice ...
    Siostry robią piwo ? :-)
    Cóż z czegoś musiały chyba żyć...

    AntwortenLöschen
  2. Cudo widoki, bardzo piękne zdjecia. Skaliste brzegi, porośnięte roślinnością, można oglądać i oglądać. Wycieczka na pewno przyniosła Ci sporo miłych wrażeń i widoków. Stateczek przyjemny, a ciekawość , co będzie za zakrętem, chyba została zaspokojona. Jak długo trwała wycieczka? Pozdrawiam serdecznie.

    AntwortenLöschen
  3. Ale piękne miejsca do fotografowania, jesienne kolory dodają uroku. Piękne zdjęcia zrobiłaś.
    Pozdrawiam serdecznie.

    AntwortenLöschen
  4. widoki cudne i zdjecia tez, chetnie bym i ja na taki rejs sie wybrala :)))

    AntwortenLöschen
  5. Wspaniałe widoki i wspaniałe kolory, wyprawa bajkowa. Pozdrawiam

    AntwortenLöschen
  6. Klimat, jak z "Władcy Pierścienia". Wcale nie trzeba jechac do Nowej Zelandii :)

    AntwortenLöschen
  7. Uwielbiam zmiane koloru drzew o tej porze.Drzewka na tych skalkach wygladaja przepieknie.

    AntwortenLöschen
  8. Jaka piękna niepogoda!!!!!!!!!!!!!! I to niekoniecznie i nie tylko po degustacji klasztornych wyrobów!!! :-)))

    AntwortenLöschen
  9. Płynęłam Dunajcem jeszcze tą długa trasą ( sprzed budowy zalewu) i zaświadczam, że widoki tam są równie cudowne. Ciekawe, czy siostrzyczki jeszcze lubia piwo :-))

    AntwortenLöschen
  10. Ja też mam skojarzenia z "Władcą Pierścieni". :))) Piękne krajobrazy pięknie ukazane. Serdeczności :)))

    AntwortenLöschen
  11. pięknie..u nas się spływa flisackimi łodziami po Dunajcu...ja też się przeniosłam do bloggera..tylko nie umiem zmienić mojego imienia i nazwiska na dawny nick kasiexa...ech te zawirowania ...może mi podpowiesz jak ty Ty to zrobiłaś lub jak to zrobić pozdrawiam ciepło

    AntwortenLöschen
  12. Magia to jedyne słowo które przychodzi na myśl gdy patrzę na Twoje fotki. Bajka rodem z Tolkienowskiej sagi, świat sennych marzeń i fantazji. Piękne fotki i tylko szkoda że nie było lepszej pogody ale i tak świetne foty Ci wyszły.
    Uściski
    Robert

    AntwortenLöschen