Freitag, 7. Juni 2013

PRZYMIERZE???









13 Kommentare:

  1. Wow!
    Prześliczne kociaki. Wspaniale prezentują się wśród zieleni.
    Pozdrawiam i życzę miłego weekendu.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Tak jest, zielen im sie wyraznie spodobala a jeszcze wiecej od zieleni ziemia w doniczkach :-).
      Wygrzana jest widac przyjemna do lezenia i stad kolejki...
      Pozdrawiam Cie serdecznie!

      Löschen
  2. Ze wzruszeniem przeczytałam o ostatnich wydarzeniach .Szkoda Pietrusia ,wesoły był kotek z niezwykłymi oczkami...ech trudne takie rozstania ,Pamiętam jak Sissi odeszła ,wtedy napisałam pierwszy komentarz .Kilka lat wzruszeń i zachwytów . Tyle tematów ,widoków .marzeń .
    Piękne dziewczynki ,jak dobrze ,że po trudnych latach spotkały swojego człowieka .
    I jak dobrze ,że znów piszesz :)
    Mi coś trudno ...ale się pozbieram :)
    Wielkie ,najserdeczniejsze uściski .Dla Kociej Mamy ,Kociego Taty i Trójki Szczęściarzy .
    Itaka

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. U Ciebie faktycznie nic nowego, ale mam nadzieje, ze Ci sie niedlugo zechce.
      Jak kociarnia????
      Dziewczynki przyzwyczajaja sie do nas i do mieszkania, mam nadzieje, ze niedlugo bedzie juz calkowicie harmonijnie... Felix juz nie fuczy, on patrzy na Baby z gory :-)
      Serdecznie Cie pozdrawiam!!!

      Löschen
  3. Koty wśród zieleni stworzyły piękną kompozycję. Jak się czarne pięknotki rozróżnia?

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Jedna pieknotka ma troche "szpakowaty" kark i jest minimalnie mniejsza, ta druga ma biale pojedyncze wloski pod broda i plamke na lewym oku, czego oczywiscie z daleka nie widac.
      To, co widac to fakt, ze one sa rozne w sposobie bycia i pewnie niedlugo bedziemy je bez problemow rozrozniac!
      Serdecznie pozdrawiam!

      Löschen
  4. Trójprzymierze? :) A ta z prawej, to taka Bastet. :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Bylam tak zaskoczona tym widokiem, ze musialam od razu sfotografowac ten tercet. Teraz zdarza sie to czesto i mam nadzieje, ze wkrotce wszyscy sie polubia :-)

      Löschen
  5. Piękne zdjęcie, podoba mi się zwłaszcza ten cichy bohater drugiego planu - zauważyłam go dopiero po dobrej chwili:-) Pozdrawiam ciepło

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Bohaterka drugiego planu to Niunia, dla ktorej juz nie starczylo miejsca w doniczce :-)
      Pozdrawiam Cie Agnieszko serdecznie i ciesze sie, ze zajrzalas!

      Löschen
  6. Jak dobrze, że już się mieszczą w jednym kadrze... Będzie lepiej!!! Będzie DOBRZE!!!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ja juz widze jeden kadr (takie dosc waskie lozko) i cztery dusze na kupie :-))))))))))

      Löschen
    2. Gruby mnie unika... Pewnie dlatego, że już się nie mieścił gdy ja zajęłam łóżeczko... Ale dla Panienek to się miejsce znajdzie :-) Chyba... Chyba - dla mnie się znajdzie... :-)

      Löschen