Dienstag, 24. September 2013

ODNALEZC SPOKOJ...










25 Kommentare:

  1. Cisza, spokój, medytacja... śliczne zdjęcie.
    Pozdrawiam serdecznie, miłego dnia.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ciesze sie, ze Ci sie podoba...
      Serdecznie Cie pozdrawiam Talibro!

      Löschen
  2. Tak bardzo bym chciała go odnaleźć...

    AntwortenLöschen
  3. W takim miejscu można odnaleźć spokój.
    Zdjęcie prześliczne.
    Pozdrawiam:)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dziekuje Ci bardzo i ciesze sie, ze Ci sie to ujecie podoba!
      Serdeczne pozdrowienia!

      Löschen
  4. Przypomniał mi się medytujący w trawie... Musiał mieć taki widok przed przymkniętymi powiekami!!!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Kto to byl? Medytujacego w trawie nie pamietam, znowu cos mnie ominelo!

      Löschen
  5. Piękna kompozycja, naprawdę płynie spokój z tego obrazu...

    Przydała by mi się teraz umiejętność medytacji, wyłączenia się... ale to trzeba się wychować w tamtej kulturze, nie w tym naszym zwariowanym świecie wypranym z wszelkich przejawów duchowości...

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ja tez nie potrafie medytowac, moje mysli czesto blakaja sie niczym bezpanskie psy...
      Ale ciesze sie, ze Ci sie zdjecie spodobalo!
      Serdeczne pozdrowienia!

      Löschen
  6. Nie zgadzam sie z AMM - sami tworzymy swoj swiat i nikt nie powiedzial, ze musimy godzic na taki, jaki opisuje. I nasza kultura takze pozwala zyc inaczej, tylko zapewne trzeba cos z wygodnego zycia poswiecic na rzecz spokoju, bliskosci z natura i mozliwosci zapatrzenia sie w siebie. Pozdrawiam serdecznie !

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ja mysle, ze prawda lezy gdzies posrodku. Na pewno trzeba wykazac duzo zaparcia do osiagniecia konkretnego celu, ale wydaje mi sie, ze rzeczywistosc ma w sobie wiele hamulcow...

      Löschen
  7. Spoglądając na zdjęcie można rzeczywiście odnaleźć spokój. Pozdrawiam ciepło.
    Mileda

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Jak milo Miledko, ze sie pojawilas! Serdecznie Cie pozdrawiam!

      Löschen
  8. Przydałoby się trochę spokoju. Mogę wypożyczyć na trochę?

    pozdrawiam ciepło
    Agnieszka

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ba... Nawet prezent gotowa bym byla z tego zrobic...
      Pozdrawiam Cie Agnieszko!

      Löschen
  9. Król Borowik Prawdziwy szedł lasem
    Postukując swym jedynym obcasem,
    A ze złości brunatny był cały,
    Bo go muchy okrutnie kąsały.
    Tedy siadł uroczyście pod dębem
    I rozkazał na alarm bić w bęben:
    "Hej, grzyby, grzyby,
    Przybywajcie do mojej siedziby,
    Przybywajcie orężnymi pułkami.
    Wyruszamy na wojnę z muchami!" ....

    Ten cudny wiersz Brzechwy przypomina mi się zawsze o tej porze roku, chociaż wieczne choroby młodego skutecznie krzyżują wszelkie grzybowe plany...
    Pozdrowienia dla wszystkich zbieraczy

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Nie jestem zbieraczka, za to lubie jesc grzyby. A wierszyk uroczy :-)))

      Löschen
  10. Oj, przypadkiem wpisało mi się zupełnie nie tu, gdzie chciałam. Przepraszam - mam nadzieję, ze się nie pogniewasz:-)

    AntwortenLöschen
  11. o medytacja też się przyda serdecznie pozdrawiam zapraszam do mnie
    http://mojeimperiumw.blogspot.com/

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. http://mojeimperiumw1.blogspot.com/

      Löschen
    2. Dziekuje za zaproszenie, na pewno wpadne z wizyta!
      Serdecznie Cie pozdrawiam Wando!

      Löschen
  12. Antworten
    1. Serdecznie dziekuje i ciesze sie, ze Ci sie podobaja!!!
      Serdeczne pozdrowienia!

      Löschen