Sonntag, 22. September 2013

ZYCZE WAM...











18 Kommentare:

  1. Bardzo dziękuję. Kartka przepiękna, a kolor dla oczów i duszy. Pozdrawiam najserdeczniej.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Bardzo sie ciesze, ze Ci sie podoba. Dziekuje i serdecznie Cie pozdrawiam!!!

      Löschen
  2. Jak cieplutko. :))) Co prawda zdecydowanie wolę błękity i zielenie, ale taka "grzałka" jest urocza. :) Serdeczności

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ja tez jestem na ogol blekitno-zielona, ale robie wyjatki, tak jak tutaj. Dziekuje i serdecznie Cie pozdrawiam!

      Löschen
  3. Pięknie życzysz, robi się ciepło na duszy.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Usmiecham sie szeroko i posylam serdecznosci i usciski!

      Löschen
  4. Jakie piękne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Wzajemnie Radości moja!!! Każdego dobrego dnia!!!

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dziekuje i zycze Ci tego samego.... Kazdego dnia na nowo!

      Löschen
  5. Mam nadzieję, że i dobrej nocy życzenia zawierają :)
    Cudowny pomponik.
    Pozdrawiam

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Zainspirowalas mnie, wymysle cos i na dobranoc :-)))
      Dziekuje i serdecznie pozdrawiam!

      Löschen
  6. Absolutnie przepiękna kompozycja :)
    Wzajemnie miłego dnia - jutrzejszego? Czy już dzisiejszego? Już po północy, ale dla mnie nowy dzień liczy się od rana. ;) ;)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Pora niewazna, licza sie zyczenia :-)))
      Serdecznie Cie Anno Mario pozdrawiam!

      Löschen
  7. Antworten
    1. Ciesze sie i dziekuje bardzo!
      Pozdrowienia Ci posylam!

      Löschen
  8. te cieple barwy sa jak najbardziej moje - grzeja w taki mglisty poranek jak dzis.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. O tak... Kolory sa dla mnie zawsze wazne...
      Tyle czasu uplynelo a tu dalej szarawo i mokro na swiecie!

      Löschen