Montag, 2. September 2013

PRZEDWIECZORNA TECZA...











12 Kommentare:

  1. Antworten
    1. Staralam sie jak moglam :-)
      To byla tylko krotka chwila po gwaltownym deszczu.
      Pozdrawiam Cie serdecznie1

      Löschen
  2. Ty to masz szczęście do okien!!! :-)))

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. A jakos tak sie sklada, ze mi ladne widoki przez okno pisane :-)))

      Löschen
  3. Niesamowite!
    Serdeczności ślę z bardzo wietrznych Mazur

    AntwortenLöschen
  4. Przepiękne...
    Ja łapałam tęczę kiedy tylko mogłam, ale w Warszawie tęczę zobaczyć ... dość trudno. ;) Wiesz, gdzie najczęściej? W fontannach ;)
    I takich zdjęć mam sporo. ;)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Tecza jest piekna, wszystko jedno gdzie...
      Serdecznie i teczowo Cie pozdrawiam!

      Löschen
  5. Ileż w tym zdjęciu tajemniczości.
    Tak wyobrażam sobie przymierze Pana Boga z Noem...
    Ślę moc serdeczności.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Jak milo, ze mnie odwiedzilas!!! Mnie sie tez ten widok spodobal, trwalo to wszystko zreszta tylko mala chwile... Serdecznie Cie pozdrawiam!

      Löschen