Montag, 25. Mai 2015

CICHE PRZEDPOLUDNIE....

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

5 Kommentare:

  1. Ta cisza ulotną się wydaje... Ale marzyć zawsze można!!! :-)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. A ja lubie sluchac ciszy.... Marzyc tez lubie, ale boje sie cos zapeszyc, dlatego udaje przed soba, ze to nie marzenia a takie sobie mysli...

      Löschen
  2. Jesteś w tym coraz lepsza...
    Cudowne retro, całkiem jak naprawdę z czasów czarno-białej fotografii. :) Chociaż czerni ma tym nie uświadczy a i bieli też chyba nie ma. ;)
    Świetne wykonanie. :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ciezse sie bardzo, ze podobaja Ci sie moje zdjecia. Teraz mialam dluga przerwe i nie tylko nie robilam zdjec, ale tez nie opracowywalam tych, ktore byly. Teraz sie obudzilam i chce mi sie, tak jednego jak i drugiego :-)))

      Löschen
    2. Wiosna dookoła i u Ciebie w duszy Wiosna? :)

      Cieszę się, że znowu "Ci się chce" a także zazdroszczę Ci tego "chcenia". :) Mnie się nie chce... a jednocześnie mi pusto, jałowo tak jakoś...
      Gram w gry komputerowe online, mam w nich znajomych, piszę sobie z nimi, ale jednak brak mi tworzenia czegoś...

      Löschen