Donnerstag, 19. Juli 2012

DŁUUUUUUUUUUUGI DZIEN....





Dzisiaj mamy za soba bardzo dlugi dzien.
Mialam do zalatwienia terminowe sprawy, ale udalo nam sie zaplanowac bardzo precyzyjnie ten dzien tak, ze na zwiedzanie tez znalazlo sie calkiem duzo czasu. Co widzielismy z detalami na pewno napisze Vinniczek, ktory siedzi teraz i stuka wytrwale w drugim komputerze. Ja tylko wspomne o wizycie w Zaczarowanym Parku, ktory byl na ostatniej pozycji naszego programu. Od kiedy mieszkam w nowym miejscu, nie mam okazji jezdzic tam czesto, stad nazbieralo sie juz w moim sercu duzo tesknoty za tym szczegolnym dla mnie bajkowym parkiem.
Lacze pare fotografii i z calym zakochanym sercem stwierdzam, ze to nie tylko zaczarowane, ale tez czarujace miejsce...













































10 Kommentare:

  1. Ojej z "błekitną wróżką" park jeszcze piękniejszy i jakiś taki pełen życia :) Uściski dla Was .

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Blekitna wrozka pokochala park od pierwszego wejrzenia, moze to ta harmonia uwidoczniona zostala na zdjeciu?!

      Löschen
  2. Rzeczywiście ,
    to jest naprawdę bajkowy park, cudny :-)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dla mnie istotnie cudowny i to od wielu lat :-)))

      Löschen
  3. To bardzo piękne miejsce ...zastanawiam się czy te liście takie duże czy Ślimaczek-Błękitek taki malutki :-)

    AntwortenLöschen
  4. Dziekuje Radosci moja za wpuszczenie mnie do Zaczarowanego Parku... Mam nadzieje, ze za bardzo nie nadeptalam... :-) Ze slimorami to tak roznie bywa...
    Dla mnie na zawsze pozostanie Swiatynia...

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. O tak... Ciesze sie, ze moglam Cie tam zabrac a Ty wiesz, ze nie kazdemu bym to miejsce pokazala :-))). To byl piekny dzien...

      Löschen
  5. Ania z Siedliska21. Juli 2012 um 08:30

    Ten park jest zupełnie wyjatkowy i w pełni zasługuje na miano zaczarowanego. Zachwycający ! I chyba będzie to drugie miejsce ( po ogrodzie Moneta), które MUSZĘ zobaczyc. A może i pierwsze, bo bliżej i jakos tam dukam po niemiecku. Ale miałyście pięęękny tydzień !

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Jest duzo wiecej znanych i odwiedzanych parkow od mojego zaczarowanego... Moze Ci sie uda go zobaczyc, ale nie gwarantuje Ci, ze tak szybko jak u mnie serce pokocha to miejsce...
      A tydzien byl piekny, chociaz turystyka tez bywa wyczerpujaca :-)))

      Löschen