Mittwoch, 18. Juli 2012

TURYSTYCZNIE PIEROGOWO...





Nasze dni z Vinniczkiem to przede wszystkim intensywne rozmowy a dopiero pozniej jakies zwiedzanie i ogladanie miejsc, ktore koniecznie chcialam Jej pokazac. Ale sa tez inne warianty. Vinniczek jest MPFP czyli Mistrzem Pierogowej Formuly Pierwszej.
Ten fakt postanowilam wykorzystac, poniewaz ja w tym miejscu mam dwie lewe rece a moje (prehistoryczne) proby zrobienia pierogow zakonczyly sie fiaskiem.
Teraz postanowilam wiec wkrasc sie w swiat umiejetnosci Vinniczka, ktory probowal mnie juz przez interent przekonac/zmotywowac, ze/bo robienie pierogow to pikus. Dzisiaj doszlo do pierogowania. Farsz jest pieczarkowy (zrobilam ja), ale za to Violek gniotl, zagniatal, walkowal i wycinal. Ja napelnialam farszem foremke i tak powstawaly kolejne pierogi. Poniewaz nie mam zadnego wkladu w robienie ciasta to dalej nie jestem przekonana, ze to taki pikus. Ale za to zaczynaja mi sie rodzic pomysly na farsze... Na poczatek wymyslilam farsz z miesa mielonego z dodatkiem pomidorow i wloskich ziol... Zobaczymy, czy kiedykolwiek wroce do tematu pierogow, ale dzisiaj prezentuje dzieci naszej kooperacji. Czyz nie sa wybitnie cudne, zgrabne, jedyne w swoim rodzaju?!








15 Kommentare:

  1. Przyznaje sie jedynie do bycia pomoca kuchenna... To Ty Radosci moja zrobilas!!! Ja mam czyste rece!!! :-))))

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Prosze tu bez kompleksow, gdyby nie Ty, to by nigdy te cudne pierogi nie powstaly :-)))

      Löschen
  2. Cudowne, wspaniałe , niesamowite pierogi...
    Ech ,że też nie mam ich pod ręką.
    Ale pracusie z Was...

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. My nie pracusie, to czysty rozsadek, ze chce sie nauczyc czegos dobrego :-)))

      Löschen
  3. Cudne pierożki, już czuję ich smak. Uwielbiam robić pierożki a le moje nie są takie piękne, bo robię je ręcznie, mam wprawdzie taki przyrząd, ale ręcznie idzie mi szybciej, a dla całej rodzinki trzeba dużo. Ostatnio na tapecie są jagódki świeże z lasu. Pozdrawiam Was obie najcieplej i najserdeczniej , życzę smacznego. Twój pomysł na pierożki z mięsem , pomidorami i ziołami może wypróbuję, bo też poszukuję smaków.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Lotusiu, jak wpadne w trans robienia pierogow to pewnie i na jakies ciekawe farsze trafie, obiecuje sie natychmiast podzielic. Podziwiam, ze potrafisz to robic tak calkiem recznie!!!
      Serdecznosci i usciski!!!

      Löschen
  4. Piękne jak modelki na wybiegu!!!!!

    AntwortenLöschen
  5. Fantastycznie się prezentują i zapewne były smakowite. Pozdrawiam

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Jezeli napisze, ze byly pycha to bedzie nieskromne, ale prawdziwe :-))). Jedlismy je z sosem pieczarkowo-grzybowym i mizeria z ogorka. Paluchy lizac!!!!
      Pozdrawiam Cie serdecznie!

      Löschen
  6. Wyglądają wspaniale a i pewnie tak smakują:)))

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Witaj rzadki Gosciu, ciesze sie, ze tu trafilas i ze chwalisz nasze wyroby. Byly istotnie smaczne!!! Pozdrawiam Cie serdecznie!

      Löschen
  7. Ania z Siedliska21. Juli 2012 um 08:33

    Cudne, zgrabne, wspaniale smaczne ! Muszę skromnie pochwalic się moimi ruskimi pierogami ( z cieniutkim ciastem) ale słyszałam tez o nadzieniu z kaszanki (!!!!). Może spróbujesz ( ja nie miałam odwagi) ?

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Nawet gdybym chciala powazyc sie na ten krok to jest to niemozliwe, bo tutaj nie ma kaszanki, przynajmniej mnie nic nie wiadomo. Wczoraj porwalysmy sie znowu na robienie pierogow, ale w malej ilosci i z innym farszem. Kto wie, moze zapale sie do robienia tych smakolykow zupelnie bez pomocy?

      Löschen
    2. Ania z Siedliska25. Juli 2012 um 07:51

      Zapal sie , zapal ! Np. ruskie sa fantastyczne ( biały ser macie ? I troche bryndzy, ale to nie jest konieczne , no i ziemniaki z cebulą). Pyszne z wody, jeszcze lepsze odgrzane na patelni i posypane lubczykiem. JUZ MAM SLINOTOK ! Wiem, że Vinniczek lubi grubsze ciasto, ja wolę cieniutkie, prawie widac farsz ( no i kalorii mniej :-))) ). Uściski !

      Löschen