Donnerstag, 26. Juli 2012

UPAŁ....




Upal splynal na nasze glowy i znowu jest powod, zeby ponarzekac...
Wszystko wydaje sie trudniejsze, energia sie gdzies topi i ucieka wszystkimi porami, trudno normalnie funkcjonowac. A przeciez niedawno jeszcze sama narzekalam na brak ladnej pogody. Tyle tylko, ze ja lubie takie mniej drastyczne zwroty. Troche slonca i umiarkowana temperatura tez by mnie ucieszyly.
Koty przesypiaja cale dni, one widac tez troche bardziej rozleniwione jak zwykle.
Posylam Wam wiec dzisiaj pozdrowienia pelne swiezej zieleni, miejmy nadzieje, ze juz wkrotce bedzie latwiej oddychac...










12 Kommentare:

  1. Do nas epicentrum solarne dopiero się skrada ...w sobotę padniemy pod wentylatorem .I cieszmy się ,że futerka nie mamy ...kiciusie mają dopiero ciężkie dni... pozdrawiamy chłodno Pietrka & Grubeuszka od całej ferajny ..Pa

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Jedno jest pewne - jaka by ta pogoda nie byla to wszelkie skrajne temperatury nie sa mile widziane. Moje kicioly tez sie chowaja po katach, chociaz sa takie cieplolubne.
      Pozdrowienia Itako dla Ciebie i calej kociej rodziny!

      Löschen
  2. A Ciebie chciałam napisać gorąco ale się powstrzymam ...Smakowitych lodów wobec tego .

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Skorzystalam... skorzystalam... Ja bardzo lubie lody, nawet w zimie, ale teraz jest szczegolny pretekst, zeby je jesc...
      Serdecznosci!

      Löschen
  3. Jaka piękna zieleń, a zdjęcia extra :-)
    Jednak wolę upały niż wieczne deszcze...

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ja jestem zwolenniczka umiarkowania, skrajnosci, nie tylko pogodowe, wytracaja mnie troche z rytmu. Ciesze sie, ze Ci sie zdjecie spodobalo, to jest bardzo ladne miejsce!
      Pozdrawiam Cie serdecznie!

      Löschen
  4. Zdjęcie cudowne.
    U Ciebie gorąco a u mnie z przerwami ale codziennie pada.
    Przygotowywałam się na wyjazd w sobotę i niedzielę, ale z wyjazdu "nici".
    Pozdrawiam

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. No tak... Pogoda potrafi rujnowac plany wyjazdowe. U nas ciagle jeszcze bardzo cieplo, ale teraz co jakis czas pada. Serdecznie Cie pozdrawiam!

      Löschen
  5. Radośc i ukojenie dla oczu.Piękne !!!!!

    AntwortenLöschen
  6. Staram się kumulować ciepełko póki trwa, ale z równą rozkoszą patrzę na taką (Twoją) zieleń... :-)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. A ja dopiero teraz odkrylam tego "komcia"... Dziekuje!!!

      Löschen