Sonntag, 15. Juli 2012

KOCHAM SŁODYCZ(E)...




Przyznam sie od razu, ze kocham slodycze... Najbardziej te pieczone-cukiernicze, ale oczywiscie inne tez mnie kusza.
To jest ten aspekt fizyczny. Ale ja kocham rowniez slodycze duchowe!
To, czym ciastko dla ciala, tym dla ducha przyjazn. I tutaj moge powiedziec z cala otwartoscia, ze mialam szczescie, bo od szesciu lat mam przyjaciolke (znalazlysmy sie przez internet!), ktora przezyla ze mna duzo dobrych i duzo tych mniej dobrych chwil, zawsze z ta sama cierpliwoscia i serdecznoscia...
No a teraz jestesmy przez tydzien razem... Jak to milo!
Dlatego tez powiem krotko a za to tak slodlko jak to odczuwam - Vinniczku, jestes bardziej slodka od czekoladowego cukierka, bardziej slodka od ciastka, bardziej slodka od tuzina tortow. Czy to nie jest obrazowe wyznanie?!
Ciesze sie i wdziecznna jestem, ze Cie mam!!!










16 Kommentare:

  1. Pięknie napisałaś, Przyjaciółka na pewno się ucieszy. To miło mieć kogoś takiego i móc porównać do ciasteczka, sama słodycz. Też lubię słodycze , a ciasto zawsze mam i to własnej roboty. Nie jest ono dla mnie wskazane, bo nowotwory nie lubią słodkiego, to dla nich pożywka, ale nie umiem sobie odmówić. Serdecznie pozdrawiam.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Lotus, troche ciasta pewnie nie zaszkodzi, a takie pyszne domowe to juz nawet nie grzech :-))). Serdecznie i baaaaaaaaaaardzo slodko Cie pozdrawiam!!! Ty tez jestes moja perla wylowiona w morzu blogowiska!

      Löschen
  2. To ja mam tylko nadzieje, ze nigdy nas od nadmiaru nie zemdli!!!
    Kocham Cie Radosci moja!!!!!!

    AntwortenLöschen
  3. A ja na szczęście mogę żyć bez słodyczy :-)))

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. W kwestii fizycznej Ci zazdroszcze, w duchowej nie... Jak to zyc bez duchowych glaskow?!
      Serdeczne pozdrowienia!!!

      Löschen
  4. Ładnie napisane, ja też przepadam za słodkościami. Pozdrawiam

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ja tez :-))). Serdecznie i slodyczowo Cie pozdrawiam!!!

      Löschen
  5. Ta słodycz co się nazywa Vi nie szkodzi w nadmiarze ,wręcz przeciwnie zostawia niedosyt ...Wiem coś o tym :)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Tja... Na ten temat dowiem sie pewnie wiecej po Jej odjezdzie! Serdecznosci Itako!!!

      Löschen
  6. To co napisalas to - slodycz dla serca.Zycze Wam samych lukrowanych dni przyjazni.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Te wspolne dni tutaj sa istotnie cudnie slodkie, pewnie trudno nam sie bedzie rozstac :-))).
      Pozdrawiam Cie serdecznie, list wkrotce!!!

      Löschen
  7. Kocham słodycze i Ślimaczka :-)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Powoli zaczynam sie robic zazdrosna i zastanawiam sie, czy ktos kiedys napisze: kocham slodycze i Alegrie?!

      Löschen
  8. Ania z Siedliska21. Juli 2012 um 08:35

    Ostatecznie mogę życ bez słodyczy ( ciężej byłoby mi bez np. orzeszków) ale zgadzam się, że słodycz pt. Viola jest wyjatkowa !

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ja lubie nie tylko orzeszki ale i wszelkie bakalie, stracona dusza i tyle... A Viola jest wyjatkowa, dlatego przyjaznimy sie juz szesc lat...

      Löschen