Mittwoch, 27. Juni 2012

CHWILA ZADUMY...








16 Kommentare:

  1. Podoba mi się ten zwyczaj ... A zdjęcie bardzo . zadumałam się .Uściski .

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Posylam Ci Itako serdecznosci i usciski oraz szeroki usmiech!

      Löschen
  2. Czasami taka chwila zadumy jest bardzo potrzebna.
    Zdjęcie urocze...
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ciesze sie bardzo, ze zdjecie Ci sie podoba.
      Serdecznie Cie pozdrawiam!!!

      Löschen
  3. Przy dotykaniu miękkich kamieni, układaniu ich w misterne piramidki, to chwila na rozmyślanie o niedogodnościach życia, bo ułożyć taki stosik, to sztuka. Fotografia graficznie ciekawa, więc przysiadem wśród tej zieleni, w tym zakątku i pomyślę. Przydałby się śpiew ptaków w takim miejscu. Jak będziesz chciała zamieścić, to przyślę Ci kod i napisze jak to zrobić. Pozdrawiam ciepło.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ja tego nigdy nie probowalam, ale moze kiedys i ja sama jakas piramidke ustawie.
      Ciesze sie, ze chwileczke u mnie odpoczelas wsrod zieleni...
      Serdecznosci i usciski Lotus!!!

      Löschen
  4. Taka chwila potrzebna nam jest codziennie.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Kiedys uslyszalam kiedys takie zdanie: Znajdz czas, aby codziennie objac siebie samego. Mysle, ze to wlasnie jedna z takich chwil, ktora kolysze dusze...
      Serdecznie Cie pozdrawiam!!!

      Löschen
  5. Pięknie zobrazowana współpraca człowieka i natury... Tyle przeciwieństw tworzących jedność... Wokół temperatury, faktury, koloru...

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. To zawsze mile widziec jak czlowiek tworzy z przyroda jednosc... Ciesze sie, ze Ci sie to zdjecie podoba!

      Löschen
  6. Nic nie napisze.Posiedze i podumam.

    AntwortenLöschen
  7. och...kopczyki zycia... piękne, piękne... coś dla mnie...mam na Śnieżniku swój kopczyk ( nawet jeśli juz nie stoi , to jest we mnie)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Nie mam swojego, ale zawsze ciesze sie na widok tych kopczykow...

      Löschen