Mittwoch, 20. Juni 2012

UŚMIECHAM SIĘ ALBO ZIELONO MI...






Z jednej wizyty dentystycznej zrobily sie dwie, ale teraz moge sie usmiechac na cala szerokosc i miec nadzieje, ze teraz na dluzszy czas bede miala stomatologiczny spokoj. Korzystajac z tej okazji (bo nowego dentysty jeszcze nie mam) po wizycie pobieglam do Zaczarowanego Parku, ktory jest jednym wielkim szmaragdem. Wszedzie zielono, w powietrzu cudne zapachy a ja biegalam po znanych mi tak dobrze sciezkach i cieszylam sie, ze jest tak pieknie!!!












































14 Kommentare:

  1. Alegrio, widzę,że jesteśmy pokrewnymi duszami...
    Twoje zdjęcia są zachwycające.Cudowna zieleń i moje ukochane nenufary...
    Dobrze, że jeszcze do września możemy cieszyć się tymi pięknymi kwiatami.
    Cieszę się każdymi Twoimi odwiedzinami.
    Serdecznie pozdrawiam

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Witaj Lucjo, dziekuje za mily komentarz. Mam nadzieje, ze uda mi sie jeszcze zamiescic pare zdjec nenufarow, ja tez je bardzo lubie.
      Serdecznie Cie pozdrawiam!

      Löschen
  2. Po wczorajszej burzy odsłoniłam dzisiaj rolety i zobaczyłam Zieleń. Dobrze, że Twoje Fotografie zobaczyłam później, bo moja rzeczywistość przyszarzała momentalnie i już mogę się zachwycać tylko Zaczarowanym Parkiem... Za oknem zieleń stała się mniej zielona, a i odcieni niewiele... Znowu tutejszy Ogród będzie moim oknem na świat! *

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Vinniczku, to jest zaczarowana zielen i moze dlatego jest taka olsniewajaca... Zaczarowany Park chcialby Ci sie tez pokazac :-))).

      Löschen
  3. Uśmiechnęłaś się do nas kolorami wiosny. Zieleń jest dobra dla oczów, dlatego lubię patrzeć na zieleń moich kwiatów kiedy mam zmęczone oczy. A może podświadomie tyle kwiatów zielonych trzymam w domu? Pozdrawiam ciepło, od Lenki buziaki przywiozłam ze Szczecina.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ja mysle, ze wszelka zielen ma lagodzacy wplyw na czlowiecza dusze... Na pewno Twoje kwiatki czuja jak bardzo je kochasz i dlatego cudnie sie prezentuja...
      Serdecznosci i usciski oraz dzieki za calusa ze Szczecina!

      Löschen
  4. Rzeczywiście Park jest zaczarowany....
    Cudownie tu jest !!!
    Pozdrawiam bardzo cieplutko:)))

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dlugie lata blogowalam w onecie i tam tez Zaczarowany Park pojawial sie wielokrotnie i to o roznych porach roku, to naprawde cudne miejsce!
      Pozdrawiam Cie serdecznie!!!

      Löschen
  5. Zaczarowany Park - piekny!Spacer po nim po wizycie u stomatologa ma zupelnie inny wymiar.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Spacer byl tym przyjemniejszy, ze dentysta nie wymeczyl mnie za bardzo.
      Ciesze sie, ze sie pojawilas, lubie jak tu zagladasz :-)))

      Löschen
  6. Jest przepięknie! Nie lubię nazwy grzybienie, nie pasuje mi do tych cudownych kwiatów i źle mi się kojarzy. Ja to mam dziwne skojarzenia: pomyślałam o wstawieniu szmaragdu w... zęba. W górną jedynkę konkretnie. :)))) Podejmuję na nowo walkę z blogiem. :)))

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Tej nazwy w ogole nie uzywam, bo nie pasuje do tych rajskich roslin... Na pomysl ozdobienia zebow kamieniem w zielonym kolorze na pewno bym nie wpadla, ale kto wie, moze taki zielony zabek na przodzie mialby szczegolny urok???

      Löschen
  7. Ania z Siedliska23. Juni 2012 um 08:51

    E, chyba nie w zębach.... Szmaragdy pasuja idealnie do Zaczarowanego Parku, a do zębów raczej brylanty :-))). Pięknie tam, Alegrio !

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ten stomatologiczny pomysl to Magdalena nie ja :-))). Zaczarowany Park znasz od lat i ciesze sie, ze podzielasz moje zdanie na temat jego urody. Widzialam dwa perukowce, jeden jest bardzo duzy, mam zdjecia, jezeli chcesz to Ci wysle.
      Serdecznie Cie pozdrawiam!!!

      Löschen