Sonntag, 10. Juni 2012

NIEDZIELNE MIGAWKI...





Ostatnie wydarzenia osnuly moja dusze pajeczyna smutku i refleksji. Stad tez pewnie wewnetrzne wyciszenie i brak zapalu do fotografowania. Pogoda tez nie byla zawsze pogodna i tym sposobem nie moge tu pokazac zadnych ukwieconych rabat.
Dzisiaj wybralismy sie na krotki spacer po starowce, stad tez pare impresji, mimo braku slonca. Niedlugo jednak wybieram sie na spotkanie z kwiatami i mam nadzieje, ze uda mi sie pokazac pare naprawde ladnych widokow.
Zycze Wam udanego tygodnia!!!

























19 Kommentare:

  1. Sceneria jest taka, że nie chce się takiego Miejsca opuszczać... Co znaczy "krótki"? Zawsze jest za krótki... :-)

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Jezeli jest (za)krotki to trzeba go powtorzyc :-))). Miasto jest ciekawe, nie bede mowic, ze nie, ale kazdy ma inne spojrzenie. Zobaczymy, jakie bedzie Twoje :-)

      Löschen
  2. Uwielbiam miasteczka w których mogę podziwiać domy z muru pruskiego.
    Wąskie uliczki, które stromo schodzą w dół by za chwile piąć się do góry.
    Przepiękna miejscowość. Z ogromną przyjemnością zapuściłabym się w jej zaułki.
    Serdecznie pozdrawiam.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. To jest historyczne miasto, duzo tu zabytkow i mysle, ze ta historia ciagle jest zywa przez te wlasnie mury, ktore przypominaja o przeszlosci... Za jakis czas postaram sie znowu zamiescic pare "migawek". Serdecznie Cie Lucjo pozdrawiam!!!

      Löschen
  3. Spacer takimi uliczkami na pewno Cię wyciszył. Oglądanie balkoników, okienniczek i ozdób przecudnych na pewno poprawił Ci nastrój. Tego Ci Alegrio życzę, spokojnego jutra i żebyś mogła spojrzeć na przyszłość bardziej kolorowo. Pozdrawiam i całuski od Księżniczki przekazuję, strapionej Cioci Tajdze.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Lotusiu, dziekuje pieknie za dobre mysli i zyczenia. Mam nadzieje, ze wkrotce uda mi sie pokazac pare kolorwych zdjec. Calusy i usciski Wam posylam!

      Löschen
  4. Dzieki Tobie moge ogladac te piekne uliczki,bajeczne domki i nawet te schody.Z mojej pozycji "wozkowicza",rzecz nieosiagalna.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Postaram sie pokazac jeszcze pare migawek z mojego miasta... Ciesze sie, ze Ci sie podoba.
      Serdecznie Cie pozdrawiam!

      Löschen
  5. Alegrio, bardzo dziękuję za odwiedziny na Napotkanych perełkach.
    Sprawiłaś mi ogromną radość. Chociaż znamy się tak krótko, to wiem, że lubisz to czynić...
    Serdecznie pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego.
    Pozdrawiam

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Storczyki widac przywolaly mnie do siebie :-) Pieknie to wszystko wyglada i mam nadzieje, ze po moim powrocie z Floriady bede tez mogla cos pokazac.Serdeczne pozdrowienia!!!

      Löschen
  6. PrzeCUUUDNE te domki, zaułki...takie niedzisiejsze...pozdrawiam i Sciskam Cię serdecznie

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Ciesze sie bardzo, ze Ci sie podobaja. Uwazam, ze to bardzo ladne miasto, wlasnie przez te bajkowa zabudowe. Serdecznie Cie pozdrawiam i sciskam!

      Löschen
  7. "Niech pociechą dla nas będzie to, iż żaden ból na świecie nie trwa wiecznie. Kończy się cierpienie, pojawia się radość - tak równoważą się nawzajem".
    Albert Camus
    Ten cytat znalazłam dziś na jednym z blogów. To są mądre słowa. Pozdrawiam ciepło.

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Dziekuje Lotus za pocieszajace mysli, kochana jestes...
      Serdecznosci i usciski!

      Löschen
  8. Piękne zdjęcia i fantastyczne uliczki. Trochę bajkowe klimaty. Pozdrawiam

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Serdecznie dziekuje za wizyte, ucieszylam sie bardzo, ze do mnie trafilas. A miasto jest zaiste bajkowe, na pewno bedzie jeszcze kilka zdjec... Pozdrawiam Cie i zapraszam do kolejnej wizyty!!!!

      Löschen
  9. Ania z Siedliska16. Juni 2012 um 10:01

    Śliczne sa te stare miasteczka. Ma się wrażenie, że życie w nich jest trochę bajkowe. Przyjemnego kolejnego spaceru !

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Twoje miasto jest jakoś magiczne, więc i smuteczek przejdzie szybko.Dumam od kilku chwil nad powodami, dla których tak mnie przyciąga. Nie widziałam, nie byłam, a ...Sama nie wiem.Może to jakaś tęsknota, więc będę wracać, a TY, Alegria rozprawisz się ze swoim bólem.Wiem to, bo jesteś silna.Serdecznie pozdrawiam.

      Löschen
    2. Odpowiedz dla Ani z Siedliska:
      To jest urokliwe miasto, ktore ma taka troche bajkowa atmosfere... Nastepne spacery na pewno beda, tak samo jak na pewno bedzie pare nowych zdjec. Pozdrawiam Cie Aniu bardzo serdecznie!!!


      Odpowiedz dla Dobrochny:
      Pieknie dziekuje za wzruszajacy komentarz a przede wszystkim za wizyte. Ciesze sie bardzo, ze moje miasto ma na Ciebie takie dzialanie :-). Postaram sie z biegiem czasu zamiescic pare innych ujec. Serdecznie Cie pozdrawiam i mam nadzieje, ze mnie jeszcze odwiedzisz!!

      Löschen